2018年4月13日

2018初春遊関東 (二) ... 湯田中温泉 あぶらや燈千


 眼見地獄谷啲野猿浸得咁過癮,自己都心癢癢想浸埋一份  同野猿混浴就無謂喇,到附近嘅湯田中溫泉浸番夠本都仲可以 


#01

富麗堂煌嘅玄関 (官網借圖)


#02
寬趟嘅lobby



#03
最重要當然係有私浸嘅客室,喺晚飯前終於可以舒舒服服咁止吓咳 


#04





#05





#06





#07





#08





#09



舒服嘅時間過得特別快,晚飯時間話咁快就到 


#10





#11





#12





#13





#14

哩隻蝦好特別,普通嘅蝦頭配瀨尿蝦嘅圓桶身,肉質仲鮮嫩可口 


#15

席前由師傅手握嘅寿司,味道不過不失
可惜每人得兩件,想試清楚啲味道都唔得 


#16

炸物,炸後脆口唔油膩 


#17

 摷嚟摷去,原來影漏咗炸物用嘅小炸煱同烤牛肉嘅陶板
最後唯有網上借圖補缺 


#18

信州地牛,坦白講,味道一般,油香欠奉 


#19





#20





#21

大加分嘅係最後出場嘅草莓布甸 



食飽飽先到売店放血,再上頂樓嘅日式bar嘆番杯 


#22





#23

 收費唔貴,各式酒類飲品千円樓下有交易
可惜係成晚都落住大雨,大殺風景 

如果唔係,喺半球型帳篷入面望住滿天星空都咪話唔爽呀 


#24





#25





#26





#27





#28


其實當晚唔係咁瞓到,不過冇緊要,瞓唔着就起身浸下,所以冇投數 

12 則留言:

  1. 個半球型帳篷好鬼有型喎!不過唔飲酒的話可唔可以入去嘅呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有non-alcohol供應架~ 我都係飲綠茶咋嘛 😃

      刪除
  2. 而家至知原來我都係住湯田中,不過好彩我係住cheap cheap 既旅館,因為差啲連夜晚嗰餐都趕唔到食:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 你去嗰陣,天氣都應該OK格,乜咁大件事呀?

      刪除
    2. 就係因為我由草津去唔記得白根山封路,GPS話要行兩粒鐘,我仲懶醒話佢錯唔跟,自己用google帶結果就去到封路嗰度,已經差不多用咗一粒鐘,當時已經六點,GPS話由嗰度行要十點至到,於是打電話俾旅館我地會遲到可能連晚餐都食唔到,好彩嗰晚係buffet, 總算喺收檔前到叫做有野食.

      刪除
    3. 仲食到晚餐都算好彩,如果唔係就焗捱村口嗰兩間7仔嘞 😫

      刪除
  3. 呢間好得呀! 風呂側邊有張梳化第一次見!

    唔瞓到? 我次次浸完一定好好瞓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~ 浸完着住浴袍坐喺梳化嘆番杯茶都幾正架 😍 不過要小心瞓着冷親就真 😂

      刪除
  4. 飄雪中的波點南瓜好正啊!! 是松本?

    回覆刪除
    回覆
    1. 正解,係松本 👍咁啱嗰幾日大雪,估唔到南瓜冰都幾靚 😂

      刪除
    2. to Nerissa:揍夠一對孖女好正 😍

      刪除