2017年7月1日

2017 再見蛍火蟲 ... 旅後感

一心以為天氣唔好,整個千葉嘅短trip都會淹沒喺雨水之中  雖然從未見

過藍天同太陽,但每個夜晚都會收一陣雨,俾充足時間和豚家去捉一下蟲  總算冇空手而回  ... 再見喇,螢火蟲~ 明年再見 




















































12 則留言:

  1. 初初一睇見隻龍蝦仲以為係隻大甲蟲添XDDD

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. Photobucket突然熄燈屈水,宜家咪轉第二個台囉!不過之前擺咗咁多相喺佢度,如果要䭸番晒都幾大劑,舊嘅post睇吓點再算 😤

      刪除
    2. d螢火蟲好爆喎, 重多過上次👍🏻

      刪除
    3. 我都估唔到會有咁多,而且仲好活躍㖭 😁

      刪除
  3. 第五張相影到啲螢火蟲好澎湃呀!正!
    果隻龍蝦引死人咩?😳

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋話如果早幾日起碼多20倍,不過我去嗰幾日朝早都落9C咁,有得影已經當賺 😜
      個老板識做唧,見我影緊店内擺設,咪拎埋嚟見下街坊囉 😄

      刪除
  4. 和豚媽媽知唔知奧入瀨2017年10月26-29日有段時間做交通規制?
    http://www.eco-oirase.com/ja/index.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 知~ 但我行奥入瀬嗰日會將部車泊喺星野,再坐佢哋嘅shutter bus來回,所以對我冇影响;唔該晒Nerissa 😘

      刪除
    2. 最近唔知搞乜鬼,完全收唔到啲留言通知 😓

      刪除
    3. 我啲就冇問題。
      好吖行奧入濑,我上次都有諗住行一段仔不過冰封咗:(

      刪除