2016年6月6日

2016.6.6 隨口噏 ... 霎時衝動旅行團


C9_19 話唔去又去,明明話咗出年先回歸日本嘅和豚家,噚晚同老爺奶奶食緊飯嗰陣,忽然痕起上嚟,想話六月走番轉日本 C9_86 
喺冇準備、冇計劃,連目的地都冇嘅情況下,見啱日數、啱價位就走 C9_46
HK Express連稅、行李、劃埋位至$3000,仲有乜嘢好諗喎 C9_14 估唔到一個七日六夜嘅福岡の旅咁就咁噏吓就成行 C9_111 ... 學大當家話齋:諗乜鬼吖,諗吓食乜嘢好過啦 C9_23Photobucket


15 則留言:

  1. 哈哈,果然霎時衝動,淨係去食都抵啦,幾時飛呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 22/6早機飛 :D 原先諗住乖乖地等11月去韓國賞楓,不過真係好難抗拒!哩口價真係冇得輸,感覺抵玩過台灣 ;))

      刪除
    2. 五窮六絕如果唔係要就學校假期呢個時間幾好,同埋唔駛咁多香港人,淨係旅行團都少好多。

      刪除
    3. 啱啱打完邊爐返屋企,八卦上網望下,今日已經變咗$4700嘞!好開心,好似去旅行有錢賺咁 ;))

      刪除
  2. 我都想霎時衝動下呀! 但細路又未放假, 不過最重要係個窮老豆冇錢:P 玩得開心d啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 霎時衝動又唔一定要去旅行嘅,心血來潮咪全家出去拆番餐勁個囉!況且你唔窮~ 你有2x 千金,等金價靚啲咪溶咗佢吐現囉 :))

      刪除
  3. 旅行嘅野,好多時妄想吓、諗吓、噏噏吓就成真㗎喇,所以間中哦多兩句就成行的了,真係諗起都戥你開心 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我宜家仲擔心緊,到時駛唔駛去公園坐呀 =))

      刪除
  4. 諗下做去,對你嚟講無難度啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 講吓就去真係冇難度 ;)) 講真宜家去邊度碌先搲頭呀 :-/ 既唔想重複,但又夾唔到花期、夾唔到祭!你知啦~ 我又唔唱K嘅 :P

      刪除
    2. 去到呢個驚重複嘅地步,唔叫你達人都唔得!

      刪除
    3. 係呀,我都算係達人架~ 唔達標嘅人吖嘛 =))

      刪除
    4. 我呢就唔諗有冇花期,有冇祭,最緊要有得去,去到坐公園又如何!:))

      刪除
    5. 我就有K唱,有飯食都開心嘞。

      刪除
    6. 咁綜合大家嘅意見,可能有K唱、有飯食、有公園坐先係王道噃 ;))

      刪除