2016年4月14日

2016 賞韓櫻 ... 無事歸來篇


無驚無險,4月10日零晨返到香港,總算喺烏雲蓋頂同霧霾嘅濃罩下完成咗七日嘅賞韓櫻之旅 C9_86 今年韓櫻嘅開花期同豚媽我估計嘅差唔多,但撐唔到4日就脫花長葉 C9_65 photo C9_65.gif 冇計啦~ 唯有怪罪於全球暖化!係你架喇~ 唔駛唔認 ...  C9_53

C9_104 講完天氣、講人禍;可能係韓料理辣度夠,燥底嘅和豚家分別破口大罵踢樹男同採花女 C9_66 連自己國家嘅財產都唔好好愛惜,外人又點會錫住你吖?莫講甚麼環保啦 C9_214




今期和豚之選 ... 花唔夠豔,但勝在舒服自在 C9_98


12 則留言:

  1. 都好靚呀:-bd
    踢樹男同採花女係泡菜人? 缺德既人係無分國籍,只係多與少既問題.

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚哩~ 去咗7日先㨂得一張出嚟,就梗係搵最靚嗰張啦 =))
      正解!兩個都係三十出頭嘅泡菜人,男嘅黃小虎上身,起飛腳踢棵櫻花樹,女嘅就摘咗札8吋長嘅油菜花轉圈玩自拍 X( 果然係缺德無國界,自拍就大晒呀 >:)

      刪除
    2. 唔係,連片頭有兩張:))

      刪除
    3. 你數得仲清楚過我呀 :))

      刪除
  2. 哩張靚呀! 好有仙境feel呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 荒山野嶺加上雨後山度嘅迷霧,變成仙氣迫人 =))

      刪除
  3. 駛唔駛靚成咁呀 , 好羨慕既呢 . ^_^ !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 「靚」可能來自嗰種無添加嘅自然美態 :)
      有乜好羨慕吖~ 其實北海道都有好多哩類唔太人工化嘅小景,可以講係垂手可得啦 ;)

      刪除
  4. 回覆
    1. 個「靚」字係俾個景嘅 :) 當你的對住個靚景,陰天、毛毛雨兼且櫻花嘅狀態唔好,好自然就會有種黯然嘅失落 ... 唯有下次再take 2 :-w

      刪除
    2. "陰天、毛毛雨兼且櫻花落花"咁唔係好淒美咩! 愛情小說女主角失戀既意境:))

      刪除
    3. 唔~ 聽落意境都唔錯,不過女主角唔係好match囉 =))

      刪除