2015年7月23日

2015.7.23 隨口噏 ... 韓遊碰啱連夜雨




慣咗喇~ 一於少理 C9_26 瞓醒,聽朝一早出發 C9_52


11 則留言:

  1. 玩得開心啲,懶理天氣好與壞!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔理囉~ 好又係咁,唔好又係咁,一早大概都知係咁上下,反正都係得幾日貨仔,連plan都費事做,有得食、有得買就已經心滿意足嘞 \m/

      刪除
  2. 回覆
    1. 承你貴言,我會盡力去玩得開心架嘞 :-bd

      刪除
  3. 回覆
    1. 頭兩日係雨水,今日係汗水,玩得開唔開心唔咁講,但係食得好過癮 :-bd

      刪除
  4. 一時衝動出左8月底機票去大地藝術祭喇!! >:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊得嚟咁衝動吖,預咗你會去架啦!記得去盡啲,行多啲,影多啲,咁到我去嗰陣照搬就可以嘞 :)) btw 機票出幾錢? :-?

      刪除
    2. 真係一時衝動架, 十五十六之際隻手指就唔覺意扲左確認喇...... 4個full day 咋, 實睇唔晒, 揀重點囉, 唔想走馬看花, 我又唔識自駕... >:)
      香港快運機票2600連稅同回程行李, 早機去凌晨機返, 唔係最平不過時間比較適合!!

      刪除
    3. 只能夠住越後湯沢, 松代同十日町爆晒!!!

      刪除
    4. $2600都唔錯啦!照正如果凈玩新潟大地藝術祭,4日應該勉強足夠。

      刪除