2015年4月21日

2015.4.21 隨口噏 ... 四月の郵筒仔


之前喺CK鼠嘅post度見到的Q版郵筒仔非常可愛 C9_86 但居然係要開戶先有得送嘅非賣品 C9_21
越難越有興趣,適逢四月,仲唔向大當家開出清單咩 C9_23 結果大當家亦不負所托向日本嘅朋友仔大打人情牌 02 photo 62.gif 結果成功入手 C9_98









今日郵筒仔剛剛到埗,一套十色 C9_83 㗎仔仲摷多兩隻kitty版送俾豚媽㖭 C9_111 ... 哩啲朋友識得過呀 C9_82

9 則留言:

  1. 越睇越靚呀! 好想要晒! 但無位放呀:-S
    咁我以後有咩想買又買唔到要搵你幫下手先得:)) 哩啲朋友識得過呀=))

    回覆刪除
    回覆
    1. 駛驚冇位,你個個禮拜有新貨到呀 ;))
      我消化唔好,豬頭骨千祈唔好搵我,搭吓順風車就無妨 =))

      刪除
  2. 真係唔該晒和豚媽同大當家呀 ~ :-*
    實物仲靚過圖片睇呀 ! 一套十色咁擺晒出o黎仲壯觀,不過唔敢買太多了,我忍 !!! ~X(

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛唔該~ 順便唧 ;))
      我就返咗至算,不過宜家都度緊點擺好 :))

      刪除
  3. 嘩, 好鬼過癮啫!!! 不過10個擺晒出嚟真係佔唔少位喎!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係比預期嘅大咗少少唧,反而兩隻kitty先巨型呀 ;))

      刪除