2015年2月27日

2015.2.27 隨口噏 ... 地上最強 Canon EF 11-24mm f4L USM




機皇、鏡皇、蝦餃皇,從來喺豚媽我眼中都係名過其實,得過貴字 C9_65 photo C9_65.gif 即

使Canon新launch嘅哩支勾叉歪都一樣,啲官方喉舌同日本攝友都吹到佢曉飛咁 C9_64 仲冠上甚麼「新一代鏡皇」、「地上最強」之類,so C9_26 ...

直到星期初大當家俾啲網友嘅真實試鏡相我睇,嘩~ C9_20 至知道乜嘢叫海濶天空,仲邊有理由阻佢出鏡吖? C9_23 20

依然係嗰句「買機唔送技術」,技術好,機仔都影贏啲乜嘢機皇、鏡皇 C9_73但ultra wide喎,任你技術更好都係咁話,影唔到就係影唔到 C9_58 ... 冇計啦,唯有收聲,俾錢 C9_30 10




17 則留言:

  1. 和豚媽媽真係好捨得,早兩日行開旺角去成成八下都報成23K,我哩d貧苦學生點買得起呀!不過小弟不材,C記最闊唔係8-15魚咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇話捨唔捨得嘅,啱自己用咪買囉!之前大當家買落支18mm AEG又打板唔啱駛,仲唔大條道理咩 ;)) 不過18同11根本係兩個世界,冇得比 :D
      btw 成成個sales噚日好有自信咁報22800 (可能以為得佢有貨,即使有貨如蘇0都要23480掛) 結果我買得平過佢 \m/
      要計ultra wide就唔計fisheye啦 (日本仔都係咁計) 況且fisheye嗰種圓碌碌嘅桶型效果我又唔like [-(

      刪除
    2. 等睇靚相,買唔起都睇下!

      刪除
  2. wow呢支影風景應該好正

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係 :D 夠濶,變型又少,不過未得閒試 :P

      刪除
  3. 嘩.....哩枝勁呀!!!!!又巨又貴!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 先唔講價錢,1180g嘅鏡拎上手又冇想像中咁重咁大咋喎 :))
      原本大當家係陪我出旺角買洗頭水架咋!口痕痕問吓價,結果出咗事 =))

      刪除
  4. 我o係百記訂o左都冇聲氣, 可以話我知邊度有貨嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲sales話噚日啱啱返咗貨,沿西洋菜街行,起碼有4、5支,但價錢就 ... 仲係親身去問吓,碰吓運氣好啲 :-?

      刪除
  5. 勁呀!! 花先生想換機好耐都未換到...佢話我成日買野買晒佢換機既$$$$$$........又關我咩事呢><"

    回覆刪除
    回覆
    1. 撘句嘴:佢買野應該係用佢o的自己o的錢,你買野可以用公家錢,點會影響到佢呢 ? 兩樣野o黎o既 ! :))

      刪除
    2. 咁又唔錯得晒喎!以你阿姐嘅購買能力,你買少一個月精品都夠花生換套神級機鏡啦 >:)

      刪除
    3. to CK鼠: 聽落又有啲道理喎 ... 咁只可以怪花生自己唔識得剩錢,同其他人無關 =))

      刪除
    4. "只可以怪花生自己唔識得剩錢,同其他人無關" 講得好! =)) =)) =))

      刪除
  6. 相機o既野我唔識,都係欣賞你地o的靚相、睇下有咩分別好過 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. ultra wide嘅作用就係可以將一間100呎嘅房,影到好似1000呎嘅屋咁大,以兩呎樓唔到嘅成本做得到 ... 抵呀 =))

      刪除