2013年12月15日

2013.12.15 隨口噏 … 誓不低頭


C9_56 上個月豚媽我交咗個新朋友,喺哩位新朋友嘅影響下,忙過不亦「落」

乎,俾佢玩到個心都創埋,連blog都冇心機寫,哩位朋友叫做 ...「悪運」C9_53


先唔講工作上嘅失意,喺1/11豚媽我嘅爸爸西遊,白事都未埋尾,20/11和豚奶奶又確診患癌,Ohh~ shiitt 
C9_21 ... 死者已矣,在世嘅先至最令人擔心,4/12至話啱啱做完手術,往後嘅日子係漫長嘅 C9_17 ...



生活縱苦亦得繼續,但去玩嘅planning就只有擱置!原先訂好咗嘅機票、酒店呀,通通取消 
C9_13 亦係哩廿年嚟,首次留港渡新春 C9_11


儘管失意,亦有所得着 
C9_73 喺哩一個月嚟,看盡人情冷暖,分淸神鬼 C9_110 希望一切盡快back to normal,豚媽我亦要從新出發 13



24 則留言:

  1. 就算確診,只要發現得早,還是可以及早醫治及回復正常生活的
    Anyway,take care !

    回覆刪除
    回覆
    1. 一個月內經歷咗一連串嘅悲傷、挫愕同失落,就同電影橋段一樣,活現於人生;不過都已成過去嘞!
      anyway就算我唔再寫blog,都會得閒去探吓你嘅 :D

      刪除
    2. 呢種經歷我好明白,但只能迅速企番起身,咁堅强其實只係為咗身邊愛鍚你嘅人放心,所以有需要時,還是需要自己靜靜療傷的
      你打算唔寫blog 喇?時間可以沖淡一切,俾啲時間自己休息吓先再算啦

      刪除
    3. Blog應該都會繼續嘅,只不過閒來無事都想俾個䐉放空吓,休息吓唧 :))

      刪除
  2. 有了這些負面既經歷你也可以這樣快企返起身,你好堅。
    大家都應要向你學習。

    回覆刪除
    回覆
    1. 遇唔到好過遇到,冇機會學習好過 =))

      刪除
  3. 唔開心既事總會過去, 唞夠先繼續寫啦!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 大當家話:「一切有定數,半點不由人」,人生係要嚟過嘅,唔係要嚟埋怨嘅 ... 苦中作樂,開懷面對咪好好多囉 ;;)

      刪除
    2. 啱,一切要以平常心樂觀面對。

      刪除
    3. 豚媽 , 大當家是得對 : :「一切有定數,半點不由人」,但家人是最重要 , 要珍惜...其他不用想了 , Take Care

      刪除
  5. 我的格言~生死有命, 只要活得開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你終於都自然醒喇!仲諗住你可以瞓到晏晝㖭 ;))

      刪除
  6. 年紀愈大, 身體就會多病痛, 真係無可避免呢!! 你都唔好咁擔心憂心, 保重身體啊!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 為年老父母健康憂心係作為子女對父母嘅回饋,放不下亦逃不了 [-( 至於身體呢~ 還好,頂得住 :))

      刪除
  7. 朋友 嘅嘢 . . . 在心中. 幾唔啱都要接受. 希望大家行得安, 食得落. 保重呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對於「惡運」哩個損友就一定要同佢絶交架嘞!其餘嘅都係一啲「屠狗之輩」,係豚媽之福 ;;)

      刪除
  8. Wish you a Merry X’mas !!!

    ˚ ˛* ˛° .˛*.˛°˛.*★* Happy *★* 。*˛.
    ˛°_██_*.。*./ .˛* .˛New Year。.˛.*.★ Merry X”mas★ 。*
    ˛. (´• ̮•)*.。*/♫.♫*˛. * ˛_Π_____. To Everyone ˛* ˛*
    .°( . • . ) ˛°./• ‘♫ ’ •.˛*./______/~\*. ˛*.。˛* ˛. *。
    *(…’•’.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬╬*˚ .˛ *

    聖誕快樂 ! Merry X’mas !!

    回覆刪除
  9. 聖誕快樂 ! 趁放假食多o的、訓多o的,好好休息 ~ ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈~ 食多啲、瞓多啲,仲得了? :P 你哋都聖𧩙快樂啦 :))

      刪除
  10. 和豚媽媽, 祝願您及家人新一年 身體健康, 順順利利, 開心快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝晒~ 照單全收 :)) 希望大家都可以健健康康咁去多啲旅行 ;)

      刪除