2012年3月11日

每日一攝 2012.3.8 … 豚路茫茫





5 則留言:

  1. 你去極地探險呀 ?

    [和豚媽媽 回覆 03/11/2012 19:24:36] 係吖!遲啲再俾張極地探險車相你睇喇,我估你會like哩度嘅!

    回覆刪除
  2. 好吸引咁WOR

    [和豚媽媽 回覆 03/12/2012 08:19:28] 剎那間嘅光輝唧!用相機影低落嚟咪變咗永恆咯

    回覆刪除
  3. 嘩嘩嘩, 好好天喎, 藍天+雪地, 正啊!! 標題更正, 豚路茫茫……單單呢日都應該影左唔少相啦!!

    [和豚媽媽 回覆 03/12/2012 08:29:58] 嗰朝啲天氣好似走馬燈咁,每三幾分鐘就轉一次,而且啲雲又厚,遲啲你就會見到一啲灰灰嘅天同直望到太陽嘅相架喇!經大當家解釋後,原來我哋有影倒雲海架,只不過我唔知嗰啲就係,仲以為大霧㖭 

    [路過蜻蜓 回覆 03/12/2012 10:21:13] 咁即係身處雲海當中, 而唔係係啲雲上面.....

    [和豚媽媽 回覆 03/13/2012 00:16:07] 原因只得一個 … 因為我係一嚿雲,所以站在雲中不自覺囉

    回覆刪除
  4. 王ヶ頭ホテル前嘅雪上雲海. . . 羨慕呀!!! 你呢個位應該系坐完探險車返落嚟補影噃 . . .  期待 . . . 

    [和豚媽媽 回覆 03/12/2012 09:29:24] 正解!有乜好羨慕吖!你要去嘅,攞幾日假,出張東京機票,幾個鐘頭車就到啦!成本比去立山黑部平一半有多,不過如果你三月尾前行唔開,要睇雪嘅,就要明年璐 

    回覆刪除
  5. 又有新景點啦!快些報告

    [和豚媽媽 回覆 03/13/2012 00:21:01] 長野咋嘛,算乜嘢新景點呀?... 要報告呀~~ 龍尾喺嗰邊呀!九州都未出晒,排住隊先啦!

    回覆刪除