2012年1月16日

あど一週間


仲有七日,仲有七日就出發去九州,一個我從來冇諗過要去嘅地方 C9_73 行程一改再改,改三改四,改到上星期連電腦都瓜埋 C9_21 嗱住支筆喺張紙度撩住都照改 C9_211 終於喺倒數嘅第七日,停落嚟,pack好和豚家嘅隨身行李 C9_83 … 一於等聽日整返好部腦,再改過 … C9_35






9 則留言:

  1. CHECK過1週天氣都好凍, 好在您準備充足, 玩得盡興D.

    [和豚媽媽 回覆 01/16/2012 23:14:20] 月初已經收到風,月尾會有寒流到,所以有大把時間預備行裝 … 預祝你新年進步,身體健康!

    [川廿口夫 回覆 01/17/2012 12:46:41] 係喎, 下星期農曆年, 預祝您 龍馬精神, 萬事如意

    回覆刪除
  2. 上左黎幾次都唔見你出post 重以為你飛左添...你去搵高山雪蓮呀 玩得開心d啦...祝你龍年心想事成 身體健康 n_n

    [和豚媽媽 回覆 01/17/2012 16:48:59] 未住,初一先飛;高山雪蓮?搵到送俾你呀吓 ヾ(≧∇≦)ノ"

    回覆刪除
  3. 玩得開心d, 預祝新年行大運, 心想事成, 萬事勝意.

    [和豚媽媽 回覆 01/17/2012 16:50:46] 我都祝你正財增倍,横財就手啦 (ノ⌒∇)ノわぁい♪

    回覆刪除
  4. 嘩, 紫色雪鞋+紫色袋, 一套襯晒喎!!! 一星期前pack定野果然快手, 我通常出發前1, 2日先執行李架!! 不過行李咁細個, 唔夠你裝手信同戰利品喎, 哈哈!!

    [和豚媽媽 回覆 01/17/2012 16:56:18] 隨身行李嚟架咋!大喼另計!哩個禮拜超忙,又要同長輩食飯,又要 … (n‘∀‘)η 新嘅一年放輕鬆啲啦!

    回覆刪除
  5. 咁專業的!大食人問妳唔覺得重?記住影多的靚相!祝妳一路順風^^

    [和豚媽媽 回覆 01/18/2012 09:53:26] 無錯~ 係一個好專業嘅紫色,你都係 (。-∀-) 我個背囊好輕架咋,淨係袋咗啲「家明乾」嚟頂肚餓咋嘛!大當家嗰個就 … but it’s not my business (★≧▽^))★☆★☆

    回覆刪除
  6. 又出發啦!!!!!!!真係開心!!!!!

    [和豚媽媽 回覆 01/20/2012 11:20:25] 能夠擺低喺香巷繁亂嘅工作,盡情咁放輕鬆,淨係諗吓都開心啦! ^ ^

    回覆刪除
  7. 就出發喇, 好緊張, 好緊張, 哈哈, 好似自己出發咁....

    [和豚媽媽 回覆 01/20/2012 12:17:57] 最慘就係又同”陽光玩遊戲”囉!… 成個禮拜又係冇太陽兼落大雪 ><” 超黑仔!

    [路過蜻蜓 回覆 01/20/2012 14:09:12] 係喎, 不過一邊浸露天溫泉一邊睇住啲雪飄飄下, 都好浪漫啊!! 而且啲天氣報告都唔準既, 我上次有1日話有太陽, 結果烏雲蓋頂, 所以呢, 去到可能太陽同藍天等緊你啊!!

    [和豚媽媽 回覆 01/20/2012 17:28:36] 承你貴言啦!不過落雪點都好過落雨嘅 (。-∀-)

    回覆刪除
  8. 我親愛的網友:
    祝願你和你身邊的親朋好友在新的一年裏,
    所有的希望都能如願,所有的夢想都能實現,
    所有的等候都能出現,所有的付出都能對現,
    誠摯地祝福你,福氣多多,
    快樂連連,萬事圓圓,微笑甜甜。

    [和豚媽媽 回覆 01/21/2012 11:17:34] thank you!

    回覆刪除
  9. 新年前忙到冇朋友,所以送上遲來的祝福:新一年事事順心、運程好到爆燈、最緊要係身體健康、密密賺密密飛 ! 你地套裝束型呀 ! 一黑一紫,我鍾意紫色,但黑色對鞋o的質地感覺好 warm 呢,各有各靚 ~

    [和豚媽媽 回覆 01/30/2012 18:40:54] 我哋今期嘅裝備,有姿勢亦夠實際,尤奇係對手套,輕身、保暖兼耐水(雪),冇咗佢都幾唔掂呀!

    回覆刪除