2012年1月27日

每日一攝 2012.1.25 … 九重夢大雪橋






6 則留言:

  1. 呵呵. . . .有雪嘅九重夢. . . @_@

    [和豚媽媽 回覆 01/29/2012 15:45:28] 係呀!係九重夢大雪橋

    回覆刪除
  2. 我見過有blog友去到呢度時天氣唔好, 話自己去左九重”霧”大橋, 哈哈!!

    [和豚媽媽 回覆 01/28/2012 22:56:35] 我去嗰日都大霧兼落雪,所以景色麻麻地!去九州好辛苦!地方太大,就算揸車都用咗好多時間,再加上大雪好難揸得快,所以有啲plan咗要去嘅都去唔成!不過我估今次我去嘅地方有啲你會like! ^_^

    [路過蜻蜓 回覆 01/28/2012 23:54:07] 所以點解我會話疲於奔命呢.....因為每個縣我想去既景點唔多, 所以我好多時係1日玩1個縣, 然後夜晚坐幾個鐘頭巴士/JR去另一個縣, 你話幾辛苦呢!! 有我like既地方, 咁快啲每日幾攝啦!! 你而家係幾日一攝啊!!

    [和豚媽媽 回覆01/29/2012 00:12:36] 四肢就嚟斷晒!就好似你咁講,今次去到嘅地方真係唔多,亦係我去日本以嚟最辛苦兼痛苦嘅一次!改行程同酒店N咁多次,一句講哂,印象難忘! ><" 返嚟有排休息呀!

    [路過蜻蜓 回覆 01/29/2012 20:54:02] 哈哈哈, 四肢就嚟斷晒....都講得好貼切下喎!! 其實自駕遊應該會舒服啲, 不過可能今次係雪地駕車會比較難同花時間, 下次夏天再去過啦!! 返左嚟除左休息之外, 仲要post相啊!!!

    [和豚媽媽 回覆 01/29/2012 23:57:22] 雪地揸車唔太難,但係唔可以揸得快!變相揸車時間就用咗好多囉 ><” 同埋今次嘅運動量係史無前例咁大㖭!呵呵!

    回覆刪除
  3. 咦, 九重夢, 那裡? 勁過狄卡比奧既”潛行凶間”

    [和豚媽媽 回覆 01/30/2012 09:47:16] 之唔係喺九重囉!

    回覆刪除
  4. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2012年1月29日 上午10:02

    今日大年初七 , 人日.....眾人生日 , 值得開心日子 ^^
    我地祝你 , 龍年事事順利, 揾多 d , 賺多 d ....最緊要身體健康 , 與屋企人甜甜密密 *^ο^* 哦~

    [和豚媽媽 回覆 01/29/2012 14:44:41] 多謝晒!祝你一家都生日快樂! ^_^ 剛到香港

    [電占 豆豆 幸の旅日 World ^^ 回覆 01/29/2012 15:15:46] welcome back ^^ 一定食左好多0野

    [和豚媽媽 回覆 01/29/2012 15:42:23] 剛相反!係無啖好食,食咗好多西北風同雪就真!日日搞到八、九點先返酒店!有一晚仲食完餐飯返到酒店都已經十一點九㖭! ^_^

    [電占 豆豆 幸の旅日 World ^^ 回覆 01/29/2012 15:45:40] 行程好緊密下 ^^”

    [和豚媽媽 回覆 01/29/2012 23:44:45] 唔係吖,有時一日去到ニ個景點咋!地方超難揾! ><” 原本預行山嘅變咗攀石,嚇死兼難行到死!

    回覆刪除
  5. 九重夢吊橋 上次跟團都有去過 果次十月都幾大風下 你地落埋雪咪好凍? 辛苦晒!!!

    [和豚媽媽 回覆 01/30/2012 17:41:13] 嗰日-3℃,我凍到手指都硬埋 (TεT)

    回覆刪除
  6. 有攀山涉水既景點 ? 我 like ( 睇 ) 呀 ! post 多o的丫,唔該 ~

    [和豚媽媽 回覆 01/31/2012 09:59:49] 攀山渡冰就有嘅 ♪ヾ(。・ω・。)ノ゙

    [ck 鼠 回覆 01/31/2012 13:18:01] 渡冰都o岩呀,只要唔洗我行就有靚相睇 … 開行 turbo 揀相啦 ~

    [和豚媽媽 回覆 01/31/2012 14:03:01] 努力中 ^ ^

    回覆刪除