2012年3月13日

每日一攝 2012.3.9 … 妻籠狂熱





5 則留言:

  1. 妻籠有無雪啊?? 大當家發燒咪可以瞓係雪地度降溫囉

    [和豚媽媽 回覆 03/13/2012 10:33:27] 妻籠?正確嚟講,應該係「夫聾」至啱!由王ヶ頭落山開始,大當家右耳一直耳鳴,最終「盟」到得番兩成聽力,又持續發燒 (內燒唔出汗嗰隻),個樣keep住好似飲醉酒咁 … 我都想有雪,可以俾佢瞓吓,或者隊番兩桶等佢降吓溫呀

    [路過蜻蜓 回覆 03/14/2012 23:20:56] 你張blog頭相成張宣傳海報咁啊,下次會唔會去奈良井啊?好似都唔錯喎

    [和豚媽媽 回覆 03/14/2012 23:43:08] 張相係八點前,啱啱食飽早飯嗰陣影嘅,不過冇諗過妻籠啲人咁hea,成十點都冇幾多間舖開 … 有得諗喎!

    [路過蜻蜓 回覆 03/14/2012 23:52:59] 咪同馬籠差唔多,未夠五點關門大吉喇,你有無影黄昏景,見過人地影好有mood

    [和豚媽媽 回覆 03/15/2012 00:21:09] 落雨邊有得影!原先打算食飽晚飯出去影架,點知條友仔病鬼咗,打死都唔肯出去!佢話唔唞吓驚第二日走唔到喎,冇計喇~ 咪膽粗粗自己出去行咗轉囉,真係幾靚架!奈何自己部機影唔到,如果上個月去,仲有light-up㖭呀!

    [路過蜻蜓 回覆 03/15/2012 08:41:05] 我就係見到人地影黃昏著左燈既妻籠, 原來係特定日子既light up?? 我仲以為日日都會著燈添.... 你攞大當家部機出去影嘛...

    [和豚媽媽 回覆 03/15/2012 09:44:39] 佢部機最低消費近兩kgs,莫講影吖,叫我捧住嚟行都破壞心情呀

    回覆刪除
  2. 去旅行最慘係病, 病嗰個慘, 喺身邊唔病嗰個仲慘

    [和豚媽媽 回覆 03/13/2012 14:55:24] 對大當家嚟講,分別係唔大嘅!只要佢仲識郁,佢依然會擸晒啲擔擔抬抬嘅粗重嘢嚟做,佢話一個真正嘅大男人,係要照顧到身邊嘅人,唔可以俾佢餓親、冷親,而唔係嗰啲撟埋對手,當老婆亞四咁駛嗰啲 … 不過話返轉頭,如果佢病,諗住靠我照顧嘅話,咁慘嘅應該係佢至真

    [路過蜻蜓 回覆 03/14/2012 09:52:02] 哈哈, 大當家果然係個真正既男子漢, 有承擔兼有腰骨, 如果俾你照顧既話, 如你所講, "隊兩桶雪俾佢降吓溫", 咁佢就唔止「夫聾」咁簡單喇,  所以大當家寧願一力承擔囉!!

    [和豚媽媽 回覆 03/14/2012 12:57:20] 正如大當家話齌「要你照顧就晚境淒涼嘞」

    回覆刪除
  3. 妻籠宿有冇野玩架 ? 印象中呢個地方比較少人流及靜 …

    [和豚媽媽 回覆 03/13/2012 15:20:04] 妻籠宿係冇嘢玩架,齋睇景嗰隻 … 我自己鍾意睇時代劇,對哩類舊建築同有歷史背景嘅地方都感興趣 … 閒日人唔多架,不過我個friend GW去過,多人到好似銅鑼灣行人專區咁 

    [小肥 回覆 03/14/2012 13:09:19] 喂 CK鼠 妻籠宿 啱你呀, 有得食, 有得睇, 最緊要有得買. . . http://tumago.jp/event/201203/post-10.html . . . 4月14至22 睇櫻花 . . .67月睇螢火蟲. . . GO GO GO . . .

    [ck 鼠 回覆 03/14/2012 13:40:27] 妻籠宿相比起其他地方唔算多野買,所以先吸引唔到我去囉 ! 我想 7 月中睇繡球花,但唔o岩時間喎

    [和豚媽媽 回覆 03/14/2012 13:48:02] 我都覺得買嘢方面唔夠吸引,我見有洗衫板,蒸籠賣囉!和菓子就真係唔錯架

    [ck 鼠 回覆 03/14/2012 13:59:54] 咪係囉 ! 我又唔識煮飯洗衫,買黎有咩用喎 !?

    [和豚媽媽 回覆 03/14/2012 14:11:35] x2 like 我都係唔識煮嘅 … 八卦一問你嗰邊有個泡菜人留言喎,乜你識泡菜話架咩?

    [ck 鼠 回覆 03/14/2012 14:22:21] 我都唔知我邊o的地方令人覺得我係食泡菜既,所以我答左佢我係唔食辣架喇

    [小肥 回覆 03/15/2012 11:13:49] 想7月中睇繡球花 . . . 我推介去伊豆海洋公園
    http://www.shaboten.co.jp/izu-kaiyou/index.html , 去啦去啦 . . .

    [小肥 回覆 03/15/2012 11:45:21] 仲有BEAR BEAR 睇 . . .
    http://www.teddynet.co.jp/izu.html

    [ck 鼠 回覆 03/15/2012 13:43:14] 小肥:唔該晒呀 ! 度度先 ~

    [和豚媽媽 回覆 03/15/2012 13:59:45] CK:睇定啲先,今朝大當家去剪髮,嗰個日本小姐都叫我哋唔好去住,地震喎!plan住先,慢慢睇定啲,冇謂要家人擔心,我要做嘢就冇計唧

    [ck 鼠 回覆 03/15/2012 14:21:47] 我知呀 ! 昨日又有地震 … 所以而家都係咩都睇下、plan 下先,如果唔係工作冇寄托呀 ! 反正假期未定,應該要過兩個月先決定到

    回覆刪除
  4. 留吓言先.... 妻籠宿換走咗個心太軟. . .嘿 . . .無得食   你地有無留宿呀 . . 下嵯峨屋 ? 定真系住大吉??

    [和豚媽媽 回覆 03/14/2012 12:53:28] 有留宿養病 … 揀咗大吉,貪佢好意頭,至於「叉鵝」呢 … no喇~ 太肥膩喇,病呀!

    回覆刪除
  5. 條古裝街好靚下喎

    [和豚媽媽 回覆 03/14/2012 23:46:34 ] 好like,好有feel,夾晒我哩啲餅叔、餅嬸

    回覆刪除